No se si deixar la meva relació
Porto un any de relació amb la meva parella, però ultimament el noto molt distant i poc carinyós, i m'ha dit que ho he d'acceptar, que ell és així. Port molt de temps intentar acceptar-ho, però em fa falta carinyo, encara que li digui sento que no estem funcionant. No em sento bé, i cada vegada va a pijtor...
Laura Centellas

Hola!
Si ho has parlat amb la teva parella i ell t'ha dit que és així i que no vol/pot canviar. Ho hauràs d'acceptar.
Si tu al llarg d'aquest any has vist que el fet que sigui carinyós és un punt clau per tu, hauràs de prendre una decisió...
En resum, en les relacions hem d'acceptar la persona tal com és (sense voler canviar-la) i hem d'esperar que ens acceptin tal com som nosaltres. Si un dels dos membres de la parella espera que l'altra canviï... acaba sent una frustració per les dues persones: una sent que no és prou vàlida i que ha de canviar i l'altra sent que no se la té en compte i es frustra.
Ho heu parlat, ell t'ha donat la seva postura... i tu tens clar que vols una persona carinyosa al costat... així que, potser hauràs de prendre una decisió (malgrat sigui dolorosa).
Una abraçada!
La Laura Centellas