Perdre la virginitat
Holaaa!!!
Us escric perquè la meva parella i jo ja fa un parell de caps de setmana que ens quedem a les portes però no arribem a tenir sexe. Aquest cap de setana ha de venir a casa meva i jo crec que passarà. És el meu primer cop però ell ja ho ha fet abans i no sé què fer ni com anirà. Podrieu donar-me algun consell per relaxar-me i també dir-me què podriem fer perquè no sigui només arribar, sexe i marxar?
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
La millor recomanació que pensem que us podem donar és que us comuniqueu molt. No tingueu pressa, aneu a poc a poc i amb temps per anar gaudint de la trobada i anar-vos sentint segurs dels passos que aneu fent.
Potencieu la confiança parlant obertament dels neguits que teniu, d'allò que us agradaria, del que necessiteu, del ritme, etc. Tot això et donarà seguretat i us ajudarà a que tot vagi millor!
Si us torneu a quedar a les portes, no passa absolutament res! Ja arribarà el moment!
Ah, i no oblideu tenir a mà preservatius per si finalment feu el pas ;)
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas