fantasies
La meva parella es com que ultimament parla molt sobre coses que li agradarien fer al llit i tmb em pregunta que voldria jo, i em preocupa que mo digui perque s'aborreix de mi o perque està amb altres persones... es com que mostra interes per involucrar altres persones, tipo tenir trios, pero jo no estic molt dacord per ara i em fa por que es trenqui la relació... ho entén per sort pero em fa por que m'enganyi per un altra banda per no ser mes atrevida.
HAuria de preocuparme?? es bona senyal que em parli de tot aixo? merci
Laura Centellas

Hola,
Poder parlar de sexualitat obertament amb la parella és positiu. Igual que podem parlar sobre fantasies sexuals, també podem parlar sobre inseguretats, sobre allò que ens agrada, dubtes, preguntes... el que sigui. Pensa que les fantasies són això, fantasies. Pensar-ho o fantasiejar amb alguna cosa no implica directament que es vulgui fer.
Si se't desperten inseguretats, parla-ho amb la teva parella. La confiança és un element clau dins d'una relació!
També és important que no et vegis pressionada a fer res que tu no vulguis, encara que siguin pressions internes per pensar que si no ho fas, et deixarà.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
La Laura Centellas