Parella
Havia fet aquesta consulta anteriorment i no m'havieu respòs. Acabo de tallar amb el meu novio i estic molt malament. Vam tenir una relació de 2 anys i pico,sempre estavem junts coneixiem les nostres famílies.....i un dia la vaig cagar i em va deixar. Ho estic passant molt malament,fa 2 setmanes que no se absolutament res d'ell i això em mata,cada dia ploro i no em puc concentrar amb els estudis i tinc els trimestrals a sobre! Em podeu orientar per poder superar-ho? Cada dia que passa es un suplici i ja no tinc ganes de fer res de res....gracies:)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs primer de tot et diría que deixis de culpabilitzar-te per a la situació. Si en algu et vas equivocar, quan et sentis preperada és positiu demanar disculpes! però seguir-te culpabilitzant no et servirà gens gens per a superar aquesta ruptura. Ara estàs en un procés de dol, i els primers dies és natural que estiguis trista i siguin durs. El teu cos i et teu cap a aprtir de plorar, de sentir tristesa, etc, s'aniràn assenerant i equil.librant. Tampoc es tracta de que estiguis tot el dia plorant. Has d'anar fent coses que et distreguin! Cada dia epnsa alguna cosa que puguis fer de nou. A més, pensa que tot i la ruptura has de seguir responsable amb les teves coses, i que no pots perdre el curs perquè t'hag passat això. A la vida ens en passen moltes de coses i no podem parar la vida cada cop que ens falta alguna cosa d'aquestes. Confia en la teva responsabilitat que t'ajudarà a estudiar!!! Descansa i estigues amb les amigues, distraien-te i fent el que et faci sentir tranquil.la, veuràs com a poc a poc i cada dia et sents una mca millor. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat