Identificar un orgasme
Què és l'orgasme? Què es sent i com identificarlo? Perquè jo no sé si n he sentit mai o no... Arriba jn punt a vegades que em vaig pipí i tot (les meves amigues diuen que és l'squirt) però jo no sento un plaer, més aviat quan passa això és quan sento més aviat molèstia. És això l'orgasme i potser que jo no el visqui bé? Pot ser que l'orgasme es presenti de diferents maneres? Merci!
Laura Centellas

Hola,
L'orgasme és una sensació subjectiva, per tant, el què se sent és força personal. La descripció general és que l'orgasme és el moment culminant o de major excitació sexual de les zones erògenes (que poden ser qualsevol part del cos, dependrà també de cada persona).
Algunes sensacions que la gent explica que sent és com una destensió a tot el cos, altres que senten tremolors, tensió a les extremitats, sensació molt elevada de plaer, etc...
Pel que descrius podría ser un squirt o el que coneixem com a ejaculació femenina. Si fa una mica d'olor a orina és normal ja que el líquid s'expulsa per la uretra i poden quedar restes en els conductes.
Pel que fa a sentir sensacions desagradables, no sabem exactament a què fas referència, a vegades, l'estimulació directe pot ser massa intensa, prova a estimular de forma indirecte el clítoris, potser et resulta més agradable.
Per a obtenir més idees, et deixem un vídeo on expliquen diferents formes d'estimular-se:
BOJWa8takY
Gràcies per escriure'ns i a seguir descobrint-se!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas