:(
hola,
sóc una noia de 14 anys. Faig música desde fa molts anys i vaig anar a unes colònies (desde sempre). Hi ha una noia, que es diu igual que jo però que té 21 anys i ens coneixem desde que soc petita. Mai l'havia vist d'aquesta manera però desde aquelles colonies no paro de pensar amb ella i sento que vull estar amb ella tota l'estona. Quan la veig (a concerts...) sento que també em mira però no em vull fer il·lusions i tb sé que això no passarà mai...
No se que fer, lit, tots els dies penso amb ella i com m'agradaria tenir algo...
:(
Merci per tot el que feu <3
Laura Centellas

Hola!
Ai... l'enamorament platònic! És aquesta atracció cap a algú més gran o amb més formació que admirem i que sentim que volem tenir més a prop. Tot i així, tenint en compte que és un amor impossible i que no es farà realitat.
Has de tenir en compte que, actualment, aquesta diferència d'edat és molt gran i aquests 7 anys son suficients per considerar-se un abús sexual per part d'ella.
També et diré que esteu vivint dos moments vitals molt diferents! Tu encara estàs a secundària i ella ja té l'edat per estar finalitzant estudis universitaris, per anar a viure sola i per treballar. Tot i que pugueu tenir alguns interessos en comú, ara mateix hi ha massa diferència de vides per tirar endavant aquesta hipotètica relació.
Així que... ens sap molt greu dir-t'ho, però hauràs d'acceptar que es tracta d'un amor platònic i, mica en mica, veuràs que l'aniràs oblidant....
Una abraçada!
La Laura Centellas