Amor QB
Hola Elena Crespi!Volia fer-te una consulta, ja et vaig preguntar sobre un tema que tinc amb un noi, però ara la cosa va a mes. A principis de curs quan ens vam conèixer la nostra relació anava molt bé, érem amics i tal, fins que jo vaig començar a sentir cosetes, aquelles cosetes ara son coses molt GRANS! I no sé que fer, a principis d'any em van confessar que és liaria amb una amiga meva perquè la trobava molt guapa, i jo em vaig derrumbar, però ara sempre que diem de quedar amb els amics pues ell s'apunta, i fa poc em va preguntar que tal m'anava amb els nois, jo no sàvia que dir-li així que li vaig dir que no hi havia ningú, vaig pensar que era una senyal, però no ho tinc molt clar. També avui havíem quedat amb uns amics i jo he dit que no podia, i al cap d'una horeta o així m'ha trucat preguntant-me perquè no anava, i que volia que anés, perquè ell anava per mi. La veritat no sé que fer... no se si li agrado si no... ajudaa! La veritat et confessaré que m'agrada moltíssisisim, no tu pots imaginar de veritat que el que sento per ell... és moolt gran.
Moltíssimes gracies!
Elena Crespi

Hola!
Doncs primer, felicitats per sentir això tan gran! és molt bonic sentir-te així... llavors hi ha l'altra part: si ell sent el mateix o no.
Entenc que tinguis pressa per descobrir què sent però et diria que deixessis una mica de temps per veure com evoluciona tot. Continua parlant amb ell, continua sent amiga seva i, mica en mica, pots començar a introduir el tema: li pots demanar si li agrada algú (fes el mateix que fa ell) i si un dia et veus capaç, li podries dir que t'agrada una mica... per fer això has d'estar disposada a rebre un no per resposta i poder-lo digerir, evidentment... però potser et sorprèn!
Ànims i espero que et vagi molt bé!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres