amor d’estiu
Bona nit, gracies per respondre.
Aquest estiu m’he enamorat fortament d’un noi, hem viscut uns mesos increibles, pero ell es d’un altre pais i ha hagut de marxar. Hem hagut d’aturar el que haviem iniciat, quedant-se com un “amor d’estiu” i jo estic feta una merda. Porto dies plorant, sense dormir, sense ganes de res, tornant a recaure en el tca… no se pas que fer, he de superar-lo pero es que no soc capaç i no vull caure en una depressio. Intento distreure’m, la meva familia i amics intenten fer plans amb mi, pero a la minima estic plorant i no ho aguanto mes.
Laura Centellas

Hola!
Uf..és molt dur el que estàs vivint. Pel que expliques sembla que heu tallat per les circumstàncies. Ell també està en la mateixa situació que tu? N'´heu parlat? Hi hauria possibilitat de tenir una relació a distància?
Si realment no hi ha més opció que oblidar-lo, hauràs de prendre la decisió de voler-lo oblidar. Hauràs de deixar que la tristesa aparegui, que vagi marxant el dolor en forma de plor i ràbia, que vagi sortint tot el malestar. Hauràs de deixar-te acompanyar per la teva família i amistats i entendre que estàs vivint un procés de dol i que necessitaràs algunes setmanes per poder recuperar-te....
Les ruptures no son fàcils i quan encara hi ha amor... poden ser molt més difícils.
Nosaltres seguim aquí, ves-nos escrivint per saber com estàs.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas