“Saturar-me” de plaer
Hola! Quan em masturbo sempre arriba un moment en el que quan estic en el moment àlgid de plaer sento que em “saturo” de plaer i he de parar i llavors no arribo mai a l’orgasme. No sé per què em passa i crec que aquesta sensació no és normal o al menys no he sentit a ningú parlar d’això.
Gràcies !!
Laura Centellas

Hola,
Sovint en temes relacionats amb el plaer no n'hem sentit a parlar perquè encara ens costa trobar espais segurs on poder parlar de les nostres vivències entorn a la sexualitat i al plaer.
El que expliques podria ser exactament pel que expliques, saturació de plaer, el clítoris és una zona del nostre cos amb milions de terminacions nervioses, quan està totalment excitat i erecte, l'estimulació directe, en algunes persones (recordeu que les sensacions són sempre subjectives), pot resultar excessiva i per tant, desagradable.
A vegades, pot ajudar parar, altres provar amb una estimulació més indirecte, no acaronar directament el clítoris, acaronar els voltants, l'entrada de la vagina, la uretra, acaronar el clítoris amb el palmell de la mà, etc...
Et deixem un video per a que puguis veure diferents formes d'estimulació:
BOJWa8takY
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas