Apatia
Estic molt apàtica amb la vida, no tinc ganes d’aprendre, ni de socialitzar, no tinc interès per les coses. No se si es la meva personalitat o es una època en concret. Sempre he sigut mes aviat reservada i callada però últimament estic molt OUT de tot. M’agradaria canviar la situació ja que estic d’Erasmus i estic coneixent molta gent nova, que crec que podria ser una oportunitat per obrir-me. Em comparo massa amb la gent i em sento molt inferior a tothom pel fet de ser mes tímida. Tinc la sensació de que no encaixo enlloc i que no trobaré mai ningú amb qui ser realment jo. No tinc prou confiança amb ningú per explicar-li com em sento relament, des de fora sembla que l'experiència Erasmus m'estigui anant genial.
Laura Centellas

Hola!
Les comparacions sempre ens posen en la pitjor posició.
L'experiència Erasmus és una experiència. Punt. Per algunes persones és fantàstica a nivell acadèmic i normal a nivell relacional, per a d'altres és molt bona a nivell social, però difícil a l'hora de viure allà, per a d'altres és una experiència que no repetirien o la farien molt diferent....
Es tracta que sigui una experiència per conèixer-te a tu. Per saber què et va bé i què no. Què t'ajuda i què no. Ets una persona tímida i més aviat reservada, està bé! No cal que facis moltes amistats, potser en tens prou apropant-te a dues o tres persones.
Busca entre totes les persones que estàs coneixent aquelles que puguin encaixar millor amb la teva manera de ser. Aquelles persones que vegis més reservades, o més tímides. Potser agrairan la teva interacció.
Finalment, si aquest sentiment d'apatia es manté o empitjora, també pots demanar hora a una professional per poder plantejar el que estàs vivint i trobar eines més específiques per poder-hi fer front.
Una abraçada!
La Laura Centellas