No se que fer
M’agrada una amiga des de l’abril, pero ara s’ha tornat la meva millor amiga i tenim moltes coses en comú, no me la puc treure del cap encara que ho intenti. Tampoc vull dirli lo que sento per que se que em dira que no ja que a molts amics seus que li han demanat sortir els hi ha dit que no o els ha aceptat per pena i al mes els ha deixat a sobre a inicis d’aquest curs sense volguer vaig veure que tenia novio (ella no m’ho ha dit) , aixo em va deixar bastant malament durant una setmana. Ara estic intentant fer que em deixi d’agradar i superar-ho pero no me la puc treure del cap. Un altre cosa es que mai habia sentit algo tan fort per ningu i es amb la unica persona que m’agradaria estar. Ja no se que fer, si esperar a que ho deixin i demanar-li o pasar pagina.
Laura Centellas

Hola!
Uff... la teva situació és complicada! La separació entre l'amor i l'amistat a vegades pot ser molt petita...
Pel que dius sembla que ella no té el mateix interès que tu, i si té parella, de moment ja ha pres una decisió.
Tu pots fer 4 moviments:
- Dir-li directament el que sents.
- Tirar-li alguna indirecte, de l'estil: "si un amic teu s'enamorés de tu, t'agradaria que t'ho digués?" "Creus que els amics poden arribar a ser parella?". Així podràs veure què en pensa i si hi ha interès.
- Continuar sent amics i esperar a veure què passa (si tallen la relació).
- Posar una mica de distància per poder-la oblidar.
Quina d'aquestes opcions s'ajusta millor a la teva manera de ser?
Pel que expliques sembla que t'agrada molt, però podries ser el seu amic sense ser parella?
Pren-te el temps que necessitis per reflexionar-hi. No és fàcil...
Una abraçada!
La Laura Centellas