saber d'ell
Boneeees!
Us poso en context fa casi 1 any vaig parlar amb noi com 3 o 4 dies, el cas es que voliem tenir algo el que passa es que em vaig com enfadar ja que ell nomes buscava una sola cosa i jo m'esperava que busques un altre. Vam deixar de parlar i no vam quedar ni res, tot es va quedar en l'enfado ens vam demanar perdo i tal , res mes.
El cas es que fa poc que ens em tornat a seguir i tinc ganes de saber d'ell, nose que fer, no em contesta a cap historia ni mostra interes en mi, es frustrant. Potser m'hauria de llençar jo i obrir-lo primer?
Però com? Hola com va tot? NOO esq tinc la sensació de que faré pena i apart tinc por a que s'enrigin de mi ell i els sseus amics, mai ha passat que jo sàpiga però ara que va passar allò... no vull quedar com una patètica
Laura Centellas

Hola!
Doncs sembla que ho tens força clar. Tens ganes de tornar a parlar amb ell i està bé! Però tenim un dubte: seguiu estant al mateix punt?
És a dir, tu segueixes volent el mateix que fa un any? I ell? També vol el mateix? Si tots dos continueu al mateix punt... tornarà a passar el mateix. Dona-hi alguna volta per poder valorar si et val la pena aquest acostament o no....
Pel que fa a iniciar una conversa, pots començar contestant alguna història o escriure-li algun comentari per privat i, si veus que ell no mostra interès i no comença a escriure't.... ja tindràs una resposta.
Fixa't en el seu comportament per saber si l'interès és mutu o no ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas