No se que fer
No se que fer perque he començat l’insti en un nou Insti i me ajuntat amb un grup de gent però ara aquest grup sa començat ajunta amb gent que fuma i veu alchol i Ns a mi això no amb com que no m’agrada si que a vegades he begut alchol però numes en ocasions especials tot i q tampoc m’acaba de agradar. Es com q penso q ara la majoria de gent de la meva edat numes pensa amb aquestes coses i a mi això no amb va. I pues clar ara els meus amics s’han ajuntat amb aquesta gent i a mi no amb fa gaire gracia anar amb ells perque trobu que no son gaire bona influència per mi perque Se que si M’ajunto amb aquesta gent el final acabaré fuman i fen aquestes coses i no vull, perque trobu q no es bo per la meva salut i pasu. Però tampoc amb vull allunyar dels amics que he fet perque no amb vull queda sola i doncs no se que fer. Perque al meu Insti també i ha altre gent però tampoc mi he parlat gaire i no se com començar a parla amb ells. També amb costa bestant fer amics perque penso i si no els i agrada com soc i si soc molt pesada per ells (ja q en el passat u he passat bestant malament amb aquest tema, vaig pati bulling… ) i Ns m’entrant tot de inseguretats que fan que no acabi de se jo mateixa. I doncs buenu no se a veure si amb podeu ajudar….
Moltes gracies!!
Laura Centellas

Hola bonica!
T'entenem perfectament i t'enviem una forta abraçada!
Entenem que puguis estar preocupada a l'hora de fer noves amistats, però tu mateixa et demostres que les pots fer, ja que has trobat aquest grup! Així que fora les inseguretats perquè tens la comprovació que ets totalment capaç i mereixedora de tenir amistats.
Si sents que no esteu al mateix punt, que no teniu els mateixos interessos, que no t'agrada la manera com estan canviant.... hauràs de buscar altres persones amb les que sí que hi connectis.
Això no vol dir que deixis d'anar amb elles, sinó que puguis obrir-te i tenir diferents cercles d'amistats per fer diferents activitats segons els teus interessos. És a dir, que puguis continuar quedant de tant en tant amb aquest grup, però que també tinguis un altre grup amb qui puguis quedar.
Comença parlant sobre l'escola, demanant-los consell sobre algun tema, interessant-te per les extraescolars que fan... i a partir d'aquí ja veuràs si teniu punts en comú ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas