ajudaaa
Hola!Em podrieu donar consells per perdre la timidesa?
Es que m'agrada un noi més gran que jo i em fa molt de corte parlar amb ell o obrir-lo per facebook o whatsapp. L'altre dia el vaig obrir, pero no em va contestar, i tinc por de que si el torno a obrir no em contesti un altre cop, pero es que jo tinc moltissimes ganes de parlar amb ell. Si us plau ajudaaaa!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que per perdre la timidesa el que cal fer és afrontar les teves pors. Es tracta de vençer la por!!! Pensa que la situació que em dius sempre causa certa vergonya. és una mica natural. El que passa e´s que no podem deixar que la vergonya ens paralitzi i no poguem fer les coses que volem! Per això també tenim coratge i valentia, i és el que ens ajuda a fer les coses tot i que seguim sentint por i vergonya! Si és el que tu vols, fes-ho! veuràs com a mesura que afrontes les teves pors, la tímidesa desapareix i et sents amb més confiança i segura de tu mateixa! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat