Falta de desig
Últimament no sento desig sexual ni per els altres ni per mi. No tinc ganes de masturbar-me i quan ho intento acabo parant perque no sento res. Sento que se’m ha perdut el desig i les ganes que tenia abans. Aquest estiu vaig conèixer un noi que m’agradava molt però quan ens tocàvem jo no era capaç de sentir res, i em sentia malament. Se que el problema no era ell perque quan em toco jo em passa el mateix. No se que es el que ha fet que perdi el desig. Estic passant per una època que la definiria com a “bona” ja que estic sortint molt de la meva zona de confort, vivint lluny de casa i dels meus i coneixent molta gent nova, però alhora crec que em falta poder parar una mica i recapacitar tot el que està passant a la meva vida ara mateix. No se si això es el que podria influir.
No se si m’he explicat però la pregunta es, que podria fer per recuperar el desig sexual?
Moltes gràcies per l'ajuda.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per utilitzar el consultori. El desig sexual és un dels aspectes de la sexualitat que més influenciable és a tot el que ens està passant a la resta d'aspectes de la nostra vida.
Si sents que necessites espai per a centrar-te en tot el que estàs vivint, fes-ho. El desig ja vindrà.
També a vegades, i només si et ve de gust, podem fer coses per intentar erotitzar el nostre cervell, sovint la sexualitat ocupa poc espai en el nostre pensament i quan l'ocupa acostuma a ser perquè alguna cosa no va com voldríem que anés o com se suposa que hauria d'anar i això genera pressió. Dona't espai per re-conèixer-te.
També pots plantejar-te un procés terapèutic amb una psicòloga especialitzada en sexologia clínica per a buscar recursos més específics.
Una abraçada ben forta i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas