Ns
Bona tarda,
Estic coneixent un noi. A ell li agrado molt i vol una relació, i jo no ho tinc clar. Em questiono molt si m'agrada i vull algo amb ell i la resposta molts cops és no. Perquè no sento que estigui enamorada, no sento papallones a la panxa, ni somric quan rebo un missatge seu, i estic molt bé quan estic amb ell, però a vegades em fa mandra quedar ja que m'agrada tenir temps per mi. Sempre he volgut sentir "l'enamorament" cap a algú i estar amb una persona de la qual estigui enamorada i molt feliç i saber segur que vull estar amb aquella persona. Tenir dubtes vol dir que no vull estar amb aquella persona? Però no sé si això d'estar enamorat és un mite i les relacions son més complicades que això i no m'hauria de fiar de "voler estar enamorada" perquè a vegades no funciona així sinó que l'amor es va construint. Què hauria de fer?
Gràcies per l'ajuda!
Laura Centellas

Hola!
És cert que l'amor es va construint, i cada relació neix de maneres diferents. Tot i així, sí que hi sol haver una temporada en què el sentiment és més intens i tens ganes d'estar amb aquella persona,de veure-la, de quedar-hi...
Nosaltres no podem saber el que estàs sentint, però sí que et podem recomanar que, si no ho tens clar, et preguis un temps per descobrir-ho. Marca't una data en un calendari (d'aquí unes setmanes) per poder valorar de nou com et sents amb aquesta relació i potser així tindràs una resposta.
L'ingredient més important és la il·lusió. Et fa il·lusió aquesta relació?
Una abraçada!
La Laura Centellas