ALTA
Hoola, bueno volia dir-te que tinc 13 anys i medeixo 1.76, i tampoc tinc la regla o sigui que suposo que puc seguir creixent. Els meus pares són molt alts o sigui que supso que es per això que jo també sóc alta, però la veritat es que no em sento gaire a gust perque tots els nois i noies de la meva edat són molt més baixets que jo, i això fa que no em senti a gust amb la meva altura. Nose que puc fer per sentir-me més a gust i també m'agradaria saber si sempre continuaré sentint-me tan alta o si arribara una edat que ja no em preucupara. També es dificil trobar nois alts...
Bueno moltes gracies :)
InterPersonal

Hola Tigress! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Per sentir-nos més a gust és importantíssim que no basem la nostra satisfacció amb nosaltres mateixos amb un aspecte únic, i molt menys del físic!! Dirigeix l'atenció a tots els altres aspectes que tens positius, fins i tot de físic, però sobretot sobretot de qualitats, d'habilitats, de punts forts que tens,etc. Aquests últims aspectes són els que realment ens ajuden a sentir-nos a gust. Si a tu no te'n surten suficients pots demanar a gent del teu entorn quins punts forts tens veuràs quantes coses surten!!! No pateixis, nois alts veuràs que n'hi ha i molts, potser ara a l'escola no en veus gaires....però a mesura que vagis creixent veuràs la diversitat de gent que existeix i a més aniràs donant menys importància a l'altura com a un aspecte que et traciona!!