No sé q fer😩
Em Mola una noia des de fàbrica bastant però no se si és recíproc. A vegades, per les coses que fa(comentaris,likes...) em sembla que si pero a la vegada no ho tinc clar.
El que m'impedeix dir-li res és el fet de que la veig constantment, i si la cago serà súper incòmode.
Mersi x tot❤❤
Laura Centellas

Hola!
Ai... no saps com t'entenem!! A vegades la comunicació amb indirectes no és gaire clara...
O sigui que et queden dues alternatives:
- Fer-ho directe i declarar-te. Acceptar la seva resposta i les seves conseqüències (si diu que no, potser la vergonya i si diu que sí, la possibilitat de tenir una relació).
- Intentar oblidar-la i passar pàgina.
Però també et queda una última opció que és ser més concret amb les indirectes i demanar-li si li agrada algú, si és una amistat, què passaria si una amistat seva se li declarés... així potser podràs temptejar si vol alguna cosa amb tu o no ;)
Molts ànims! No hi ha una resposta correcta ni una manera de fer que ens asseguri un èxit del 100%.
Una abraçada!
La Laura Centellas