Es urgen...
Hola! Necessito la vostra ajuda urgentment siusplau.
Doncs be jo ja fa mes de 2 anys em van posar ulleres perque tenia una mica de miopía. Jo me les anava posan i tal el problema es que a mesura que anava passan el temps no m'agradaven com em quedaven i vaig decidir no posármeles. Llavors jo els meus pares els hi deia que mes les posava nomes per clase per veure la pissarra que era quan les necessitava pero no era veritat perque el que feia era anar preguntant als companys: Que posa?... I clar ara de no posármeles veig que no veig ni tres quarts en un burro i laltra dia em vaig posar les ulleres i igualment tampoc hi veig... M'ha augmentat molt la miopía:( Pero nose com dirlis als mes pares ja que potser senfaden perque he trigat molt a dirlis i tal... Que faig? Com donar el pas d'anar i explicalsi que no veig?
Espero que m'ajudeu. Gracies <3
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació és important que els hi diguis com més aviat millor. La miopía pot tendir a augmentar també per sí mateixa. Evidentment també hi pot tenir a veure la cura que fem de nosaltres o no. De totes maneres es tracta d'un tema de salut i cal que hi puguis posar remei. Parla amb els teus pares directament. És cert que caldrà assumir les conseqüències, perquè pot ser que et facin algun comentari o es molestin, això ja ho saps. De totes maneres, no allarguis la situació eprquè tampoc es solucionarà per si sola, i ésmés, pot ser que el problema augmenti. Pensa què pots aprendre de tot això i de com hem de ser responsables d'assumir les conseqüències dels nostres fets. Accepta la situació de que es poden enfadar i digua'l-s'hi lo més sincerament possible. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat