Tot em fa pal... Depressió?
Desde que he començat les vacances que ja no tinc ganes de fer activitats que abans gaudia fent com ara llegir i escriure, i si ho intento ho acabo deixant. I no tinc ganes tampoc de sortir de casa, però faig l'esforç d'anar a caminar cada dia. I em passo el dia mirant Netflix, escoltant música i Instagram. I tot em fa pal.
Com que tampoc tinc amics (em pensava que sí però han tallat la relació ara o no volen quedar amb mi) no tinc a ningú amb qui sortir ni parlar a part de la meva familia i em sento sola.
I no paro de pensar en la universitat, perquè allí podré coneixer a gent nova i tinc por de no poder fer amistats i encaixar i que em passi igual que al batxillerat i la ESO. I que llavors tampoc pugui lligar amb ningú.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos com estàs.
Quan passem per una mala temporada, és habitual que ho veiguem tot negre i que sentim que no ens va bé res. També és natural que ens disminueixi la sensació de plaer i que no gaudim amb les coses que habitualment ens feien gaudir.
Intenta centrar-te en el present i en buscar cada dia un moment de plaer. Sense més exigències que aquesta. Si pots, surt a l'aire lliure i continua anant a caminar, encara que a vegades no ho sembli, ajuda.
I comparteix com et sents amb la teva família. T'ajudarà a sentir-t'hi més unida i, per tant, més acompanyada.
La mala temporada passarà, de veritat.
i nosaltres seguirem aquí. Una abraçada molt forta! Escriu-nos sempre que ho necessitis.
La Laura Centellas