S.O.S
Fa 2 dies que m'ha deixat el meu novio, el dia 14 feiem 9 mesos, estic feta merda. Ahir vam quedar amb la colla i vam anar al cine, jo estava plorant, i ell em va besar, despres vam sortir a comprar xuxes i em va tornar a besa. Li vaig dir que si podiem intentar d'anar "de lio" mes o menys, perque em va dir que m'havia deixat perque ens barallavem moltissim, i li vaig dir aixo per a veure si podiem continuar, perque me l'estimo encara, i em va di que com jo vulgues, desperes li vaig preguntar si estaba segur i em va di que no. Despres, quan anavem cap a casa, ens vam quedar a soles i jo em vaig posar a plorar altre cop, jo li vaig dir que tohom em deia que tornariem, que no era possible que s'hages acabat aixi, i ell em va di que ho sentia molt pero que no tornariem mai, pero ens vam besar mes cops i ens vam liar. Em demana que siguesem amics, i jo vull, pero estic feta merda peruqe fa molt mal veure les fotos, els peluxes i saber que ja no el podre abraçar ni besar-lo als canvis de classe. La meva mare em diu que ho he de superar, hem dona consells, pero fa molt mal, ajudeume perfavor.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com estàs, i tens raó fa molt de mal i més aquests primers dies en el que hem d'entomar el cop. Et recomano molt que tot i que en alguns moments és antural que et sentis trista i ploris, busquis també distracions epr tu mateixa i amb les teves amigues, sense que hi sigui ell. En aquests moments és molt recomenable posar una mica de distància epr serenar-te dia a dia. Una cosa fonamental és que ara et cuidis a tu i et separis d'ell i dels records, no t'aporta res positiu està tan connectada a ell i als peluxes, etc. Entenc que és molt dur, molt! però tots podem superar aquests teme si ara has de ser forta!! tots som capaços de fer-ho!! Sigues també molt sincera amb el que vols, eprquè si us seguiu veient i liant el tema es pot complicar molt i sortir-ne molt perduda. Ja veuràs d'aquí un temps si pots ser la seva amiga, eprò ar abuscar el seu consòl de la manera que sigui, a qualsevol preu, si ell no n'està segur i no sent el matiex et complicaria molt més els coses, i ara ja és prou dur d'acceptar el que passa com per liar-ho més. Per tant, escriu, plora en algun moment que la tristesa ens ajuda a elaborar les coses que ens passen, distreu-te molt i molt, demana un cop de mà a les amigues per anar fent coses i fes també els coses que a tu et fan sentir bé. Això e´s el que s'ha de fer en aquesta situació. Ànims! Veuràs tot el que prens i lo forta que surts d'aquesta situació! Sobretot cuida't molt i pensa en les conseqüències de les teves decisions! Eli Aulet www.interpersonal.cat