Dormo fatal
Hola.
Últimament per les nits em costa molt dormir. Estic molt estressada amb els examens, discuteixo molt amb les amigues, estic una mica borde i tot sempre gira al voltant de l'insti. El pitjor de tot es que intento anar a dormir més o menys dora (10:00) però sempre m'acabo dormint a les onze o més tard i cada dia cap a les dues o les tres del matí em torno a despertar i no dormo gaire perquè començo a pensar en les amigues i les discussions. Total, que quan m'aixeco estic molt cansada i no tinc ganes de fer res durant tot el dia. Ja no ho suporto més. Que puc fer?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mirarem de posar unes pautes: posa't al llit d'hora si vols epr descansar i llegeix alguna cosa que t'agradi i et distregui. Així t'aniràs relaxant. Pots prendre un vas de llet calenta també, que ajuda a relaxar-nos i a agafar el son. Si et despertes a la nit, no et forcis a donar voltes pel llit, posa't a llegir o escriure el que sents per exemple. Amb les amigues els hi pots dir que estàs una mica nerviosa aquests dies, que et preocupen els estudis i que saps que a vegades et costa controlar algunes situacions, però que ja estàs intentant millorar-ho . Fes aquestes pautes i veuràs com et vas relaxant. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat