Que hauria de fer?
Hola, em dic Maria i voldria preguntar-te que podria fer, ja que tinc novio però viu super lluny i ens veiem molt poc.
Els meus pares saben que surto amb ell però no tenen ni idea de qui es ni res, ja que a mi em feia vergonya parlar del tema, m'agradaria que fossin d'aquells pares que els hi dius tot i si tens novio et porten a veure'l sigui d'on sigui, però els meus pares no són així, i ademes ells no confien massa amb mi perquè sempre des de ben petita que ho he volgut amagar tot i nose que fer.. Estic ben perduda... Ho faria tot per veure el meu novio al menys cada dos setmanes...
InterPersonal

Hola Maria 98! Sóc l'ELisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. El tema de la distància sempre fa que hagim de pensar una mica més en quines opcions hi ha! Però sempre n'hi ha! Primer de tot, et diría que parlis amb el teu nòvio d'aquest tema. Crec que és una cosa que heu de resoldre junts, també, encara que pogueu necessitar ajuda d'altres. Potser ell ho té més fàcil per venir de moment i així tu pots anar parlant amb els teus pares a poc a poc. Després, un cop planejat amb ell, pots valorar explicar-ho als teus pares: comença per qui dels dos et pot entendre millor i amb qui dels dos tens més bona relació o et veus més capaç de parlar-ne. Els pares saben que a certa edat ens fixem amb nois i comencem a tenir nòvio...explica'l-s'hi a poc a poc que has conegut un noi, que et sembla que t'agrada, que a ell potser també li agrades...etc. Així a poc a poc et podran entendre millor. Prova-ho! Els pares un dia també van ser adolescents! També els hi pots demanar per com es van enamorar ells el primer cop! És divertit i a tots ens agrada recordar aquests moments. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga