La meva mare
Holaa!
Estic escrivint aquí perquè estic molt cansada de la meva relació amb la meva mare, mai podem mantenir una relació sense dir-nos de tot. Estic MOLT FARTA d'ella, de vegades sento que estaria molt més bé si no visqués amb ella.
Després em sento malament per pensar-hi però es que em fa la vida molt difícil i un dia li vaig dir això i em va dir que en realitat m'ajuda molt però es que no es veritat, només m'ajuda amb els estudis, només vol que tregui bones notes i es l'únic que es fixa en mi... Però mai s'ha fixat que porto molt de temps malament, kai m'ha preguntat com estic.. mai.
I em fa molt de mal perquè de vegades minsulta dient que soc tonta o que no faig res per ningú a casa i que només sóc una vaga que no ajudo mai... Quan la veritat de rot es que estic molt malament amb mi mateixa i intento ser millor però es veu que no puc.
De vegades em sao greu pel meu pare perquè ell sempre esta feliç i la meva mare i jo li arruinem <3 em fa molta pena que el meu pare vingui content a casa i es trobi que tornem a estar discutides.. Perquè quan la meva mare esta enfadada amb mi no només em aprla malament amb mi, a tothom.
I em fa mal, molt de mal.
Mai puc confiar amb ella, no sap casi res de mi ni de com sóc, només sao la part que jo vull que sàpiga...
Sóc bisexual i sento que mai li podré dir i que em passaré tota la vida així, amagada.
M'estic com obligant a no fixar-me en noies perquè el meu desig és ser hetero perquè se que per ella seria una decepció...
Fa temps em vaog enamorar d'una noia i estavem apunt de sortir fins que un dia la meva mare em va preguntar si m'agraden les noies i vaig veure que de la manera que ho feia ella estava esperant un "no" i això es el que li vaig dir : "però que dius mama? Clar q no, a mi m'agraden els nois", l'endemà mateix li vaig dir a la noia que m'agradava qur allò havia d'acabar.. "que jo no estava preparada" es va enfadar amb mi i tot se'n va anar a la merda i jo vaig estar MOLT malament.
Em vaog sentir molt sola durant uns quants mesos perquè inclús la meva millor amiga em va dir qur m'havia passat ja qur ningú sabia la veritat per el que vaig fer allò...vaog dir-li que tot allò s'havia d'acabar quan jo continuo enamorada d'ella, i mai ningú sabrà la veritat de tot això perquè no vull que vegin a la meva mare així..
Mai ens entenem i estic molt cansada... Nose wue fer<3 se wue tampoc em podeu ajudar gaire perquè es una mica complicat però bueno.. Ho sento si m'he enrotllat molt amb lo del final però era per posar un exemple de tores les coses quebhe passat per culpa d'aquesta relació de merda amb la meva mare..
Merci pel que feu.
Laura Centellas

Hola bonica,
Uff... la relació amb els pares pot arribar a ser molt complicada...
Des que naixem busquem l'aprovació dels nostres progenitors i de la gent que ens envolta. Volem que se sentint orgullosos/es de nosaltres i sentir-nos valorats/des.
Malauradament, no sempre podem agradar a les nostres famílies o fer allò que els agradaria que fessim va en contra dels nostres ideals, desitjos o de la nostra personalitat.
Ets bisexual i t'agraden les noies. Pots intentar amagar-ho per estar bé amb la teva mare, però... i la teva felicitat? I el teu benestar?
Potser és més important que busquis el teu benestar, que trobis algú amb qui et sentis còmoda, estimada i valorada i ja veuràs com la relació amb la teva mare es va ajustant... potser s'ho pren millor del que esperes.
Pel que fa al teu pare, ell és una persona adulta i pot sostenir la situació. No és responsabilitat teva, tu ets la seva responsabilitat. Ell ha de vetllar pel teu benestar, així que busca complicitat amb el teu pare i explica-li una mica com et sents, a veure si et pot ajudar en la relació amb la teva mare.
També pots intentar parlar amb ella i explicar-li que t'agradaria que la seva ajuda anés més enllà dels estudis. Agraeix-li tot el que fa per tu i, des d'aquí, des d'aquest agraïment sincer, podràs parlar amb ella i demanar-li que vagi una mica més enllà, que et pregunti com estàs, per exemple. Potser és moment de plantejar-vos si busqueu ajuda professional per treballar aquesta relació, ja que actualment és una font de problemes i malestar per tota la família. Busqueu una psicòloga especialitzada en teràpia familiar i potser us donarà algunes claus per millorar la convivència.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas