recuperació
Hola, porto ja 2 mesos en recuperació de tca, estic millor, però quan veig a gent que també està malament ho comença a fer conductes de tca, nose perque pero penso que jo he d’estat pitjor que ella, nose si m’explico. Es normal? Es part del procés de recuperació?
Laura Centellas

Hola guap@! En primer lloc, moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! Ens alegrem que estiguis millor i t’estiguis recuperant del TCA, ets molt valenta! Molts cops es inevitable que ens comparem amb els demés, i més si estem passant per un TCA. Però, moltes vegades aquestes comparacions ens fan sentir malament. Hem d’aprendre a  detectar-les i canviar el focus, es a dir fer comparacions amb nosaltres mateixos i amb els nostres avanços. La recuperació en un TCA precisa de temps per disminuir i gestionar poc a poc els pensaments d’aquest caire. De totes maneres, es important que ho parlis amb el teu terapeuta i expressis aquestes idees. Com ens has demanat ajuda i si necessites parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Una forta abraçada!!
La Laura Centellas