Vacances
Hola, primer vull agrair el treball que feu per als joves, moltes gracies, de veritat.
Aquí va la meva consulta: amb la meva familia teniem planejat anar a un lloc de vacances uns pocs dies pero per raons economiques m'acaben de dir que ho han cancelat, i el que més em preocupa i m'entristeix no és pas el estar sense fer res, que tampoc m'agrada, sinó que no sé que dir quan començem les clases, no sé que dir quan em preguntin que he fet, em fa vergonya dir la veritat.
Laura Centellas

Hola! Moltes gràcies a tu per les teves paraules, això ens anima a seguir amb la nostra feina!
Entenem molt bé la teva inseguretat, vivim en un món on donem molta importància als diners, les pertinences, l'oci... Ningú s'hauria d'avergonyir per una cosa així! Si et pregunten i no tens ganes de donar gaires explicacions, sempre pots dir que has aprofitat l'estiu per estar amb la família, passar temps conjuntament, parlar, jugar... I també gaudir de la calma i del vostre entorn. Segur que trobes coses positives al teu estiu, anota-les i comparteix-les sense complexes! Queda't amb el que sí has tingut i no amb el que t'ha "faltat".
Esperem haver-te ajudat! Que tinguis un molt bon inici de curs :)
La Laura Centellas