Ajuda
Hola adolescents, Sóc una noia i quan vaig a les discoteques no se com ballar, veig a totes les meves amigues i amics ballan bé i no se com ballar bé. ajuda si us plau. :(
InterPersonal

Hola ALIAC! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mira en una discoteca el que més atractiu és, és veure a algu com s'ho passa bé!! Hi ha gent que balla de maneres molt diferents!! no h ha un protocol de com s'ha de ballar i lo millor és veure com la gent es deixa anar i s'ho passa bé. Tingues a ratlla el teu control de com fas les coses i mira d'estar alegre. Compara-nos amb els altres no és gensa sa, eprquè sempre trobarem a algu millor, encara que siugi o no veritat la comparació ens fa pensar que els altres ho fan tot millor i això ens genera molta frustració que podem evitar. Fes l'experiment de sortir a passar-t'ho bé, què faries si enlloc d'estar mirant els altres et centréssis en passar-t'ho bé? FEs-ho! Eli AUlet www.interpersonal.cat