sense saber que fer
Bones, porto 8 mesos parlan amb un noi i portem surtin 3 mesos, el cas es que nose si estic enamorada, no tinc les papallones aquelles quan menvia un missatge ni em poso nerviosa quan quedem, al contrari em fa pal quedar i contestar als missatges, segurament es que no estigi enamorada pero nose que fer, ha sigut una persona que m'ha ajudat moltissim en tot i tampoc vull perdre'l. Molts de cops he intentat deixar la relació pero no puc i finalment tornem, sempre em ve plorant i enviantme molts missatges, apart em ve amb que vindra a buscar-me a casa, es com si no pugés, ja se que vosaltres no podeu saber el que sento pero es que crec que no estic enamorada i nose perque, es una persona que em cuida i que esta molt enamorada de mi, em sap greu pero es que crec que no sento res i nose com surtir d'aquesta relació
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques, sí que saps el que sents... el que passa és que et fa por el que pugui passar després, pot ser?
Per molt bona persona que sigui i per molt enamorada de tu que estigui, si tu no estàs enamorada... no funcionarà. Es mereix estar amb algú que senti el mateix i tu et mereixes sentir l'amor per la teva parella.
Pren-te uns dies per reflexionar-hi i quan ho tinguis clar, agafa aire i parla-hi. Explica-li com et sents i quina és la teva decisió. I aguanta en la teva decisió. És el millor per tu i has de mirar per tu.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas