nova relació
Hola! Moltissimes gracies per el servei que feu, sou de gran ajuda<3
hos volia comentar el meu problema.
Fa un mes vam tallar amb la meva parella, ho vam decidir les dos, ja que portavem bastants mesos extranys i jo havia deixat de veurela com una novia i veurela com una amiga. A tot això, la meva ex em diu que m'estima, que no vol de res pero que ella vol tornar....
El que pasa es que jo he conegut un noi. No el conec gaire, pero estem tot el dia parlant i com que des del primer moment tenim aquell "feeling", es extrany d'explicar, pero em sento molt agust quan quedo amb ell. Ell em va dir que l'interesaria seguirnos coneixent per a veure si podriem començar una relació, ja que els dos tenim moltissim en comú sobre el que busquem i que li agrado. A mi m'agradaria intentar-ho amb ell, no se que pot pasar (mai es sap segur) pero crec que podría funcionar, almenys probar com va la cosa..
El que pasa es que em sebto molt malament perque no li guardo aquest "luto" a la meva ex. Les dos som del mateix grup d'amigues i no li vui ocultar el que sento per el noi, pero m sap molt greu ferli mal i que es senti mes malamebt, ja que ella está pasant per varis transtorns mentals com l'anorexia i la depressió... Sento que si despres de que senteri li pasa algo,, es la meva culpa o nose, estic feta un lio.
Tinc clar que m'agradaria probar-ho amb el noi. Tinc a la meva ex superada, pero no li vui ocultar ni ferli mal.
Que puc fer?
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules!! Ens animen a seguir treballant!
Referent a la teva consulta... que complicada que pot arribar a ser la responsabilitat afectiva, oi?
Des d'aquí et volem agrair la cura que tens per la teva exparella i per voler-la cuidar malgrat que ja no sigueu parella. És una mostra del vincle que ha existit entre vosaltres.
Tot i així, si tu i aquest noi voleu intentar-ho i seguir-vos coneixent... endavant!
Segurament hauràs de tenir una conversa amb ella i explicar-li (no calen gaires detalls) que tens ganes de conèixer aquest noi i que no vols fer-li mal. Des d'aquí - i si tu vols - pots demanar-li què necessita de tu. Potser necessita una mica de distància o et demana que no parlis d'ell. Llavors seràs tu qui decidirà si ho vols complir o no.
Però parla sempre des de l'honestedat. És el millor camí.
Una abraçada!
La Laura Centellas