Deprimida
Hola! Últimament estic molt deprimida. Quan estic amb la familia i amics de fora l'institut s'em sol pasar, però al arribar a casa i veure el poc de temps que tinc per tantes coses a fer... buff. Em començo a deprimir, a estar sense ànims ni energia i a pensar amb negativitat. A més, noto com si les meves amistats a l'institut no m'oplissin com d'altra gent que conec. Trobo que són infantils, el que vol una ho han de fer totes i jo no sóc d'aquestes persones de seguir el rotllo, jo el que vull es riure, i pasar-m'ho bé. I noto que ningú encaixa amb el que jo vull, a la meva classe. Que puc fer?
InterPersonal

Hola bonica!!! Has de tenir paciència, ara estàs en un moment de la teva vida on tots aneu madurant per entrar a formar part del món dels adults, i no tots madureu al mateix ritme ni de la mateixa manera. Sigues comprensiva i disfruta dels bons moments sense atabalar-te pels dolents, que sempre n'hi ha, però que no se'ls hi ha de donar més importància de la que tenen. Si t'agrada disfrutar de la vida, disfrúta-la i no t'agobiis per coses que no està en les teves mans canviar. Envoltat de gent amb qui et sentis propera i pensa que l'insti no és per sempre, tard o d'hora s'acaba, millor que en guardis bons records i si no t'acaba d'omplir la gent amb qui comparteixes les classes, intenta compensar-ho amb la gent amb qui et relaciones a fora.
Però no et desesperis, que tot passa!!
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat