millors amigues i parella
Hola bona nit, moltes gràcies per llegir la meva consulta.
Porto 9 mesos en una molt bona relació, sense problemes ni res, l’única cosa que se’m complica son les millors amigues de la meva parella. Ell te una millor amiga que son com germans, porten junts desde molt petits, i això ho entenc, tot i que a vegades veure-ls em costa. El problema es que la seva altre amiga abans era la meva millor amiga de 10 anys. Vam deixar de ser amigues per diferents motius, i al final s’han acabat fent amics ells. Sincerament, es una relació que em costa molt acceptar ja que entre que son noi i noia, ella abans era la meva millor amiga, i ja han hagut un parell de coses que m’han fet sentir insegura i malament, no se que fer ni com gestionar-ho perquè no em molesti quan queden ells o si els veig molt junts.
Gràcies per la ajuda!! :)
Laura Centellas

Hola!
La confiança en una parella és un aspecte molt important per la salut de la relació! Per això és important que en puguis parlar amb ell i explicar-li com et sents. Potser podeu parlar del que hi ha en especial a la vostra relació, del que fa que us agradi estar junts.... i inventar-vos algun codi entre vosaltres.
Cal que augmenteu la complicitat i això s'aconsegueix parlant, compartint i jugant! Tens tot el dret a explicar-li com et sents quan el veus amb ella i si ho comparteixes, veuràs que trobareu solucions conjuntes que us reforçaran com a parella.
Sabem que és una conversa delicada, però és millor sincerar-se i obrir el cor que no "fer veure que no passa res". No trobes?
Una abraçada!
La Laura Centellas