¿¿relacions sexuals??
hoola, aquest any he començat a mantenir relacions sexuals amb un noi, pero hi ha un problema i es que no “me corro” i no se perque, jo disfruto quan estem fent-ho, no se que pasa perque no se si ho pot arribar a entendre, si es algun problema o jo que se… aveure si hem podeu ajudar a trobar una solucio…
Laura Centellas

Hola,
Quan estàs sola, a través de la masturbació, tens dificultats per arribar a l'orgasme? Només et passa amb les relacions sexuals compartides? És a través de la penetració que apareix la dificultat?
Els motius que poden portar al fet que hi hagi dificultats per aconseguir arribar a l'orgasme poden ser diverses. Sovint ens trobem que hi ha poc coneixement sobre el funcionament del nostre cos i de la nostra resposta sexual. També els nervis, la novetat, els començaments, etc., poden perjudicar que l'orgasme es doni. Per tant, et recomanem que intenteu no pressionar-vos i que el vostre objectiu no sigui arribar a l'orgasme, sinó passar-vos-ho bé. D'aquesta manera la conseqüència podrà ser l'orgasme.
Recordeu que és força habitual que a través de la penetració exclusivament no arribem a l'orgasme i que necessitem estimular de forma directa o indirecta el clítoris per facilitar l'orgasme. Tingueu present també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual i que és important que estiguem focalitzades i connectades amb allò que ens excita, que potencia el nostre plaer, etc.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas