Relació o Flirteig?
Hola,
tinc dubtes sobre quin tipus de relació tinc amb un noi. Aquest noi el vaig coneixer farà una mica menys d’un any aprox y desde febrer estem parlant practicament tots els dies. La cosa és q ell i jo hem expressat diverses vegades atracció un per l’altre. Fins i tot ell m’ha demanat sortir fa poc pero no n’estic del tot segura ja que ell viu fora de barcelona y físicament no ens hem pogut veure encara (fotos i trucades sí es clar). I jo busco que puguem veurens en persona. En conclusió q potser sí m’agrada perque si no ja no en parlariem pero la “distancia” encara q no es tanta em fot una mica
Laura Centellas

Hola!
A vegades hi ha relacions que poden semblar complicades o que ens poden fer por. Llavors és important que ens centrem en com ens sentim amb aquesta persona, què necessitem i què estem disposats/des a intentar. I aquestes respostes només les tens tu.
Si necessites quedar-hi en persona per veure com et fa sentir i després prendre una decisió, fes-ho!
Si et fa por mantenir una relació a distància, parla'n amb ell i mireu quines alternatives hi ha.
Si no et ve de gust tenir una relació a distància, fes-li-ho saber i intenta posar una mica distància per evitar fer-vos més mal.
L'important és que tu escullis quin tipus de relació vols. Seria fantàstic si no hi hagués distància física, però actualment n'hi ha. Amb això, què vols fer? Mantenir l'amistat? Veure com evoluciona? Provar una relació a distància? Deixar de tenir-hi contacte?
Les relacions a distància s'han de cuidar i cal que les dues persones tinguin aquest compromís en mantenir la intimitat, la complicitat i la cura de l'altra.
Pren-te aquest estiu per anar veient com et sents.... i ens tornes a escriure.
Una abraçada!
La Laura Centellas