Nose que em pasa
Hace meses que tengo el mismo pensamiento y temor, siento que nunca nadie me quedra para más que sexo, hace 1 año me dejó mi ex después de 9 meses ya que no sabia si me quería, a partir de ahí he comenzado a conocer a más personas, pero todas ellas no me han querido conocer más a fondo, hace poco estaba conociendo a un chico y realmente me gustaba pero poco a poco a ido dejando de ser cariñoso conmigo, o dejar de decirme cosas bonitas como al principio, siento que todos me ven igual y eso me frustra, cuando creo que es diferente me equivoco nose que hago mal, se que no hay que tener prisa y todo eso, pero esque siento el el momento nunca llegará.
Laura Centellas

Hola!
Entenem la teva sensació. Després d'una ruptura la nostra autoestima pot quedar ferida i fer-nos sentir que no mereixem l'amor ni l'atenció de les altres persones.
Les relacions de parella s'han de construir poc a poc, coneixent a la persona i anar valorant si t'agrada com és, com pensa i com et tracta. A vegades trobem algú i sembla la persona més meravellosa del món i després d'unes setmanes... potser veiem que no som tant compatibles com pensàvem.
Des del consultori sempre us animem a conèixer gent i a preguntar-vos en tot moment si us agrada aquesta persona, si us fa sentir bé i si us ve de gust estar amb ella. Només fa un any de la ruptura, no et posis aquesta pressió a sobre.
Si vols, demana a algunes de les teves amistats que et presenti gent nova, per poder conversar i conèixer altres persones! I a partir d'aquí... ja aniràs veient.
Tu no fas res malament. Ets perfecta així com ets. No ho oblidis.
Una abraçada!
La Laura Centellas