M'encanta un noi
hola! veureu tinc un problema.M'agrada molt un noi pero no se si li agrado. Anem junts a la clase d'angles, quan ve em saluda molt simpatic i moltes vegades mentres jo parlo amb una amiga ell escolta i intenta parlar. Algunes vegades a l'hora del pati veig que em mira força pero no ho se.. Que puc fer?? m'agrada molt pero no vui ilusionarme i despres portar e una decepcio. Tinc força poca autoestima i com vaig passar mala moments amb un altre tiu em va por desilosionarme un altre cop.. Ajuda siusplau!
pd: no publiqueu el meu nom siusplau
InterPersonal

Hola adolescent24! Sóc l'Elisabet Aulet . Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que si vas patir, ara vulguis un paracaigudes abans de donar un pas! Sembla que ell està donant senyals pel que dius, eprò és veritat que són tot suposicions. Jo et diría que et donis paciència i donis temps al temps epr anar observant com evolucionen aquestes senyals! Anar amb prudència és al millor manera de protegir-te de moltes caigudes. Vés fent passets segons com ell va mostrant interès. Parla també amb ell, observa com es dirigeix a tu, etc. Aniràs veient quin pas toca sobre la marxa i així aniràs tenint resposta! Ja veuràs! I si en algun moment consideres que arriba l'hora de dir-vos el que sentiu, també ho sabràs i llavors potser tocarà parlar-ne, eprò de moment ves-te construint el paracaigudes tal com et dic. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga