Ara si...ara no hi el cacao mental
Hola Laura!
Tinc un dubte, fa temps que de tant en tant quedava amb un noi, ens liem ens emboliquem pero no hi ha res serio. Aquest any desde el gener ens hem anat veien cada dues setmanes per sopar a casa seu , pendre algu, i em convidava ell o li deia jo. De sobte arriba l'estiu i no té temps per quedar, ser que té feina perque del tema ja n'hem parlat i ser el que es, o li haig de anar el darrera per veure'ns ja que ell no pren l'iniciativa, jo no se que vull tenir amb ell et soc sincera, però m'agradava aixo de veure'ns cada 15 dies i fins i tot ell m'havia ofert quedar-me a dormir i ara m'arrepenteixo de no haver-ho fet.
Si abans ens veiem cada 15 dies, era en part pq tenia ganes de veure'm i estava bé amb mi no? I no entenc aquest canvi, tot i que ens vam veure la setmana passada de resquitllada en un concert i em va cridar ell tot ique ja l'havia vist feia estona...
Em té loca perduda i no se que vol, ni que haig de fer, ni aquest canvi.
Gràcies per l'ajuda
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no podem saber què ha passat, només ho sap ell i et direm que el que ens donarà més pistes serà observar el seu comportament.
Si et va saludar al concert i et va donar una explicació de les dificultats per quedar, sembla que segueix interessat en tu, però potser has d'esperar uns dies a veure si pren la iniciativa una altra vegada.
També és veritat que just acaba de començar l'estiu i potser s'està adaptant als nous horaris i al cansament que comporta una feina nova....
Tot i així, el més important és: I tu què vols? Què sents per ell? Quina relació hi vols tenir?
Ja ens ho faràs saber!
Una abraçada
La Laura Centellas