Amor no correspòs i paranoies 😅
Holaa!
Tinc un problema que segurament és més gran al meu cap del que en realitat és. Però porto uns dies ratllada amb això i m'agradaria saber què en penseu i algun consell.
Context una mica en general: A la meva classe hi ha un noi que li direm X. És el típic que és molt guapo, llest, simpàtic i té bastanta gent al darrere. Jo tinc una amiga, Y. El X i jo anem al mateix grup de treball (cada vegada que fem un treball ens toca anar junts i amb els altres del grup) des de principis de curs.
Fa temps que vaig començar a sospitar que jo li agradava al X. Em preguntava molt, em mirava i em tirava indirectes (després jo pensava que feia broma però...). A mi em sembla guapo i tal, sí, però ja està. I la setmana passada la Y em va dir que el X li agradava. Molt. I em va dir que creia que tenia oportunitats amb ell i de que el sentiment fos correspost.
Però a mi em sembla que la tracta com a les altres noies de la classe. No ho veig gens clar i ella em va preguntant si crec que ell pot sentir alguna cosa. No vull dir-li que no perquè em sap moltíssim greu, però si li dic que sí tinc la sensació d'estar-li donant falses esperances i també em sento malament. Em demana que analitzi certs comportaments seus, i si li dic que no tinc cap teoria no em creurà perquè aquestes coses se'm donen bé. I si a més vaig i li dic que crec que la que li molo soc jo... fatal. He intentat que estiguin junts i tal, anar amb els dos al mateix grup, però ell segueix parlant més amb mi.
Total, que en realitat l'únic que sé del cert és que a la Y li agrada el X i la resta són paranoies. Però no hi deixo de donar voltes i no sé què fer.
Perdó per tant text i mil gràcies pel vostre temps, ajudeu molt! <3
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
El més important de tot això és: i a tu t'agrada X?
Si a tu t'agrada X i creus que tu li agrades a ell, tira-li alguna indirecta i a veure com evoluciona ;)
Si a tu no t'agrada X, llavors pots parlar amb la teva amiga i dir-li el que estàs veient. Que no veus clar que la tracti diferent a les altres noies, per exemple.
Això de l'amor i l'atracció... és un món! I no ser correspost sempre fa una mica de mal. Així que no pots protegir la teva amiga, si a X no li agrada ella, tu no pots fer-hi res i ella ho haurà d'acceptar.
Una abraçada!
La Laura Centellas