Dubtant
No sé si passar de pàgina amb la que m’agrada o no. Les coses han anat molt bé però mai acabem d’arribar a res. La situació és que un noi li tira molt la canya i aquest cap de setmana queden amb uns amics i amigues, i ell diu que se la farà aquest cap de setmana (que es liarà amb ella). Potser ni passa res, però jo dubto si passar de pàgina o no perquè a l’últim mes la cosa anava supe bé i crec que li he molat/c li molo a la noia aquesta però al mateix temps hi ja molts química amb aquest noi perquè ella hi participa quan ell li tira la canya. Estic segur que una cosa que té un gran efecte en que ella tingui menys química amb mi (encara que a moments n’hi ha hagut molta més) és perquè jo no li parlo casi mai en persona per la vergonya del que pensen els altres. D’altra banda, crec que sóc massa majo; és a dir, ell szp que m’agrada la noia i a moments m’ha arribat a vacilar sobre el tema i tot, i jo com un tonto no li dic mai res encara que em molesti que ho faci. Fa tot d’una manera que es vegi clarament la seva intenció, i li tira la canya davant meu i tot, però després es fa el majo. Tampoc és la primera vegada que aquest noi fa això, li va fer lo mateix a jn amic meu.
Jo no sóc una persona que sol ser gelosa però admeto que em fa mal veure’l triumfar. Suposo que ja veuré depenent de que passa aquest cap de setmana si ella realment vol algo amb ell o no🤷🏻.
Que m’aconselleu? Passo pàgina (arriscant la possibilitat de tenir algo amb la nena si de veritat sent algo per mi) o seguir intentant amb ella?
Laura Centellas

Hola,
Aquesta resposta potser la podràs respondre tu. Passar pàgina tampoc és una cosa totalment voluntària i menys quan, pel que hem entès, no has tingut una comunicació directe en persona amb ella on li expressis que t'agrada o a on li facis entendre que t'agrada.
No sabem què va passar aquell cap de setmana però al marge de tot, potser estaria bé que valoressis què vols tu, si ella t'agrada i vols conèixer-la una mica més per veure si encaixeu, etc... potser podries buscar la manera d'apropar-te a ella i parlar amb ella en persona, al marge del que la resta de persones puguin pensar. Fixa't que estar pendent del que puguin arribar a pensar fa que no hagis apropat postures amb ella.
Escolta't a tu i si alguna cosa et molesta, potser pots començar a dir-ho, de fet, el primer pas ja l'has fet que és dir-te a tu mateix que no t'agrada que et tractin com aquest noi ho fa...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas