Com pujar de pes
Hola! Sempre m'ha agradat el meu cos i el meu pes, pero per un motiu vaig aprimar-me molt i no m'acaba d'agradar el meu cos, per aquest motiu m'agradaria saber com puc pujar de pes i al mateix temps anar al gimnàs. Bueno, en veritat baixar de pes va tenir una cosa bona, que ara tinc la cara més prima i quan veig fotogràfies d'abans em veig amb la cara molt gorda. Per tant, m'agradaria pujar de pes al cos pero a la cara no i no sé com fer això.
Moltes gràciess!
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa!
El consell que et donem és que demanis ajuda professional, ja que una bona relació amb el menjar és aquella que busca l’equilibri entre els aliments i nutrients que necessitem per fer funcionar adequadament el nostre cos i, a través d'un especialista com pot ser un nutricionista, es pugui definir una dieta ajustades a les teves necessitats. És important, també, que ho parlis amb algun adult de confiança que et pugui orientar i ajuda per exemple, els teus pares.
De totes maneres, ja que ens has demanat ajuda i si necessites parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. El telèfon és 93 454 91 09.
Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere.
Esperem la teva trucada,
Una forta abraçada!!
La Laura Centellas