Angúnia
Bona tarda. Com esteu?
Ahir unes amigues estaven parlant sobre sexe oral. Jo mai he tingut cap experiència d'aquest tipus. La cosa és que em va repugnar bastant el que deien i de fet, no tinc ganes de tenir cap experiència així. No sóc asexual ni res, però aquest tipus de sexe (que una noia li faci en un noi) em causa molt fàstic (i no es per ofendre a ningú, a tothom li agraden coses diferents), però ho veig bastant com una perversió a la noia (ja que parlaven que els hi venen arcades i coses i així, i com si no els hi agradés). Sé que és un cosa que tothom acaba fent, però jo em nego a fer-ho per complaure a l'altre persona, ni que sigui un novio i que estimi molt, jo em prioritzo i sé que no ho vull fer. El que passa és que tinc por que quan arribi el moment em senti obligada a fer-ho, perquè NO VULL FER-HO. Però dubto que un noi accepti que no li vulguis fer sexe oral i es quedi tan feliç. És normal el que em passa? Totes les parelles pràctiquen sexe oral o hi ha gent que no?
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, en el sexe tothom té el dret a dir el que li agrada i el que no, que et diguin que no volen realitzar algun joc pot no agradar-te però el respecte és el principal.
Si tu no vols fer sexe oral, ho dius i no ho fas.
Una altre cosa és que no vulguis sentir arcades. Obviament les arcades NO són agradables i venen molt possiblement de la pronografia, on el sexe és molt agressiu i on obviament la dona no hi té un paper on se la respecti.
Fer una fel·lació NO és tenir arcades, significa estimular els genitals de la teva parella amb la boca i la llengua.
En el sexe si hi ha un "no", aquest s'ha de respectar. Només volem dir-te que no t'imaginis el que les teves amigues expliquen, dissenya tu la teva sexualitat individual i la teva sexualitat compartida quan vulguis que passi i quan sentis curiositat. MAI per obligació, ni per pressió de cap tipus.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas