creure en mi
Bona nit.
Porto tota la vida rebent comentaris positius en temes academics i aficions. El cas es que porto anys rebent el comentari de “es que tens un potencial increible a dins que no treus perque et fa cosa, t’has d’arriscar”. El cas es que soc molt insegura i a la vegada perfeccionista, em costa veure el que faig be i a la vegada soc prudent. Com puc començar a canviar tot aixo? Em fot que cada any se’m digui el mateix…
Gracies.
Laura Centellas

Hola!
Benvinguda a la gran aventura del creixement personal! Serà tot un camí aprendre a confiar més en tu i, sobretot, a no fer cas a les veus que apareixen i et demanen prudència.
Sovint, no es tracta d'eliminar aquestes veus per començar a actuar, sinó començar a actuar malgrat que sentis les veus i intentar ignorar-les.
Tenim una companya que diu: "millor fet que perfecte". El perfeccionisme ens encalla i no ens deixa avançar. Així que hauràs de posar-te el repte que vols millorar. Què vols aconseguir l'any vinent? Quin és el teu objectiu?
Marca't petits passos (objectius) per anar-t'hi acostant.
Si necessites ajuda, parla'n a casa i potser et poden donar un cop de mà a l'hora de definir els objectius. Sinó ens tornes a escriure i ho anem treballant per aquí.
Una abraçada!!
La Laura Centellas