:'(
Hola, jo volia consell sobre que fer, des de fa uns quants anys sento que ningú m'estima (ni familia, ni amics, ...) he perdut les ganes de viure i de fer tot, res té sentit, m'han tret tot el que tenia i no em deixen fer res, no se que puc fer, al insti em va fatal perquè ni tan sols m'agrada el batx que m'han obligat a fer i no ho puc aguantar més.
InterPersonal

Hola Secret! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal! Deus estar patint molt pel que m'expliques. És evident que passes per un moment difícil i que aj fa massa temps que dura. Hi haurem de fer alguna cosa!!!Crec que estàs en una situació en la que necessites veure que a la teva vida també passen coses positives. Et diría que primer de agafis una llibreta i tot et plantegis dues coses: Primer, pensa quines coses ala teva vida van bé (sempre n'hi ha alguna! el nostre caparró ens enganya i ens fa creure que tot és negra, però tot té excepcions i la teva vida també!), si no et surt de bones a primeres, fes la segona cosa: apunta què no vols que canvïi de la teva vida! I tercer i molt important! crec que és hora que busquis ajuda del teu entorn més pròxim: un familiar amb qui confiis, una amiga amb qui puguis parlar, un professor que et caigui bé, un monitor, etc. A vegades ens sentim molt tancatas del nostre món , però semrpe hih a persones que tenen un do per ajudar-nos! Necessites compartir aquest mal moment amb algu! Deixa que la vida et sorprengui, veuràs com trobes algu que t'escolta!! I llavors, valora també amb aquesta companyia o sola, si necessites ajuda d'un professional! Fer una teràpia és un recurs més d'ajuda! ànims! una abraçada! Eli AUlet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga