Confusió
Hola! Ara fara cosa de un parell de mesos el meu ex em va dir que havia deixat de sentir el mateix per mi, i em va dir que necessitava deixar la relació perquè l'amor tot són sentiments i a vegades tot i que no ens donem compte, l'amor no té lògica... Portavem 3 anys i mig junts, i haviem compartit moltíssimes coses, de fet, des del meu punt de vista, la relació era molt sana pel fet de que els dos ens sentiem com a casa, ens teniem confiança, respecte, a vegades discutiem com de normal, ens estimavem moltíssim, però tot això m'ha vingut de cop... Per ell també pel que veig perque l'últim mes que vam estar junts estava carinyós, em deia de fer plans, i tot "normal" però ens veiem una mica menys per temes d'estudis i feina... Potser es podria tractar d'un simple agobii i que el fet de portar tant temps amb una persona i que aquest últim mes ens haguéssim vist més poc, entrar una mica més en monotonia...
Després de deixar-ho algun dia hem seguit parlant de ei què tal i molt bé... i de fet, ens vam veure ara farà un parell de setmanes, i ell em deia que em fotria un "polvo" i coses així que em van desconcertar amb el deixar de sentir i veure'm únicament com una amiga... Entenc que el sexe i l'amor no van de la mà a vegades, però després de tan poc temps... dubto que em pugui veure únicament com un polvo i s'ha acabat... No ho sé, em dona la sensació de que no ha valorat per res la nostra relació i no ho ha intentat, i a mi em fa cosa perdre'l per sempre perquè l'estimo moltíssim i és un company de vida increïble!!
No entenc que li està passant en tan poc temps...
Laura Centellas

Hola!
Ostres, des d'aquí no et podem ajudar gaire perquè sembla que ell no ho té massa clar... o si ho té clar, no està sent clar amb tu.
En aquestes ocasions (en les que l'altra persona no és clara), hem de protegir-nos i prendre distància. Sabem que fa mal i que és difícil, però ara t'has de centrar en tu i en el que necessites. Plora, troba'l a faltar, enfada't.... treu tot el dolor que sents.
Busca la companyia de les persones que t'estimen (família i amistats) per sentir-te acompanyada. Fes plans amb amistats i centra't en les teves aficions. Ell farà el seu camí i si vol tornar, t'ho farà saber (i tu podràs valorar si vols que torni o no). Ara et toca centrar-te en tu...
Potser més endavant hi trobaràs una explicació, potser ell t'ho explicarà o potser quedarà la incògnita del que li ha passat.... però no deixis que aquesta explicació t'encalli en el teu procés.
Una abraçada molt forta, escriu-nos sempre que ho necessitis.
La Laura Centellas