amiga
Hola, tinc una amiga la qual em porto molt bé, pero des de fa mes i mig que no em parla. Jo i una altra amiga del grupet de classe (ja fa uns anys que vam graduar-nos) hem anat parlant i hem anat quedant bastant tot i no viure al mateix lloc (vivim bastant lluny una l'altrre pero trobavem temps per quedar, ens veiem potser cada 1 o dos setmanes abans de que em deixès de parlar), pero des de fa un mes i mig, que no ens contesta, pero a la altra amiga si que la ha contestat algún cop (es porten millor entre elles perque sempre han coincidit a la mateixa classe i tal), i començo a pensar que li passa algo amb mi. En cap moment vam discutir ni vam acabar malament, l'ultim cop vam parlar per setmana santa, que vam jugar a un joc online i des de llavors ni em parla.
Entenem que estigui ocupada, pero no entenc com no m'ha pogut respondre ni un dia, perque jo se que a Insta ha entrat i tmb a altres apps i aixo es el que em fa més rabia, que no tingui un moment per respondrem i que ens digui que tal tot, no cal veure'ns si no pot. Segurament té molts deures pero no entenc com no pot treure un temps per parlar-nos.
Em començo a rallar de que ja vol passar de mi, que realment no li he caigut mai bé o que la canso, em fa por perdrela perque em porto molt bé amb ella i perque realment no tinc a ningú més, sols una amiga i ja està, a més de la del grupet nostre que tampoc no es que sigui superamiga meva.
Ja l'he anat parlant de tant en tant a veure si contestaba, mostrant la meva preocupació sobre que li passa, pero es que ja passo de dirli res mes, estic cansada i se que ella entra al movil.
Que puc fer? Gràciees
Laura Centellas

Hola!
A vegades les persones reaccionen de manera incomprensible per nosaltres... i no trobem cap explicació al seu comportament. Entenem que estiguis preocupada i és natural que ja n'estiguis cansada.
Si ho vols, pots escriure-li una última vegada per demanar-li què li passa amb tu, que has notat que no t'escriu i que t'agradaria parlar-ne perquè no saps si li has fet mal sense voler.
Si després d'això ella continua sense parlar-te.... t'estarà donant una resposta (malgrat sigui una manera molt desagradable de donar un missatge).
I, tot i que puguis arribar a parlar amb ella i solucionar-ho, des del consultori et recomanem que intentis obrir-te a altres persones. Aprofita l'estiu per apuntar-te a trobades, esplais, colònies... on puguis ampliar el teu cercle de coneguts. I potser d'aquí en sorgeix alguna nova amistat amb el temps.
Una abraçada!
La Laura Centellas