Problemes per dormir
Hola, des de petita que em costa anar a dormir, no es per problemes de son perque encara que tingui molta son vull fer altres coses per evitar anar al llit i no se perque em passa aixo. Es com si no m’agrades l’idea d’anar a dormir pero despres dormo profundament quan aconsegueixo estar al llit i apagar els llums. He intentat fer un horari i posar una hora concreta per començar a preparme per anar a dormir pero sempre passo de l’hora. Faig de tot per intentar evitar anar al llit com per exemple escoltar musica i posar-me a ballar, molestar a la meva germana, reflexionar jo sola, imaginar situacions i mirar videos a internet i aixo pensant en que tinc molta son pero no aconsegueixo fer cas al meu cos. No se si es un problena molt greu pero em podrieu donar alguns consells?
Moltíssimes gràcies pel que feu!!
Laura Centellas

Hola!
Tens tantes ganes de viure intensament que t'oblides que necessites descansar per poder-ho gaudir!!
L'horari d'anar a dormir és una ajuda però és necessari que hi hagi una preparació a la calma. Busca activitats calmades per fer abans d'anar a dormir i, si ho vols, pots provar amb la meditació. La meditació és una eina que et pot ajudar a connectar amb el teu estat i ser més conscient del que et demana el cos.
Escoltar el cos és un aprenentatge, així que, mica en mica i molta paciència. També pots demanar a la teva família que t'ajudi a relaxar-te i a disminuir la teva activitat. No és fàcil, però ser-ne conscient t'ajudarà molt!
Una abraçada!
La Laura Centellas