No estic bé
Hola,
Primer de tot moltes gràcies pel vostre servei.
Des de fa uns mesos, no em sento bé amb mi mateix. Sento que m'allunyo dels meus amics i no sé perquè, intento treure conversa però no me la segueixen, em sento sol, encara que no ho estic. També tinc un altre problema, que no sé quin sexe m'agrada. Sempre m'he considerat hetero, però últimament m'ha començat agradar un amic meu... estic molt confús... Necesito ajuda siusplauuu
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens agrada veure que us fan servei.
Pel que expliques sembla que estàs tenint una temporada de mirada cap endins. Si tens dubtes sobre la teva orientació, si sents que necessites un temps per pensar i reflexionar sobre aquest aspecte de la teva vida és possible que estiguis una mica més distant i menys receptiu a les altres persones.
Tots/es tenim temporades cap enfora i temporades cap endins i potser ara n'estàs vivint una cap endins. Deixa't sentir. Busca persones amb qui compartir com et sents, que t'escoltin i et puguin entendre. Potser ara toca quedar amb poques persones i més endavant ja et vindrà de gust tornar als grups grans. Busca quins interessos tens en comú amb les altres persones i comparteix-los amb elles. O simplement escolta què els agrada i estigues allà si et necessiten.
Vius un moment de calma, viu-lo en tots els sentits.
Una abraçada!
La Laura Centellas