toxic
Hola, volia preguntarvos si veieu que la meva relació és toxica.
Els dos quan ens molesta algo ho parlem, a vegades assertivament, a vegades regular. El problema es que ella ja ha dit moltes coses que no li agraden de mi. Jo per altra banda me les callo bastant. Aquestes coses q no li agraden son usualment coses de la meva personalitat, tipo que soc bastant fred, pero afegeix que ja sap que soc aixi per la meva cultura i per com em van criar i que ho entén pero a vegades m'ho retreu, la seva cultura és contrària a la meva i es dificil entendren's a vegades, pero ho intentem. Tazmbé m'ha dit que penso molt en mi mateix, cosa que es mentira, i li he dit que jo també crec q a vegades ho es (ho hem dit amablement, però a vegades ho diem amb ambient més caldejat i es potjor). El que em molesta d'ella es que hi ha coses que ell també les fa i no fa autocritica i semblo jo el dolent, com que em digui que acaparo tot el temps explicant les meves coses quan en realitat és ella, li costa reconeixer els errors. La veritat em costa confiar en ella i ho sap, i nose que fer, i veien el desgast que tenim m'inquieta que em posi les banyes o algo (no li he explicat pero ho penso). Es dificil debatir amb ell pq salta bastant rapid, pero per sort ho parlem tot pero se'm està acabant la paciencia que a vegades em retregui tantes coses i odio tenir-les callades algunes de les que a mi em molesten d'ella.
Nose si estem condemnats al fracas perque es toxic o es pot arreglar. Que en penseu? Consells? Merci
Laura Centellas

Hola!
Les relacions "tòxiques" són una manera d'amagar les relacions de violència i abús. Pel que expliques sembla que tots dos esteu en la mateixa posició (no hi ha ningú que es posicioni "per sobre" de l'altra).
El que passa és que hi ha alguns punts de desacord i cal veure si es poden parlar, modificar i/o acceptar. Tots dos heu de veure si voleu estar junts, si aquesta relació us fa sentir bé, estimats i valorats. Si us aporta benestar i tranquil·litat. Si us fa il·lusió seguir junts.
Penseu-ho primer per separat i llavors compartiu a quina conclusió heu arribat. La vostra relació és vostra i vosaltres heu de trobar la vostra formula. Si tots dos voleu estar junts, serà moment de parlar quins canvis esteu disposats a fer.
Consell? Parlar, parlar i parlar...
Una abraçada!
La Laura Centellas