medicació
Bones,
Si una persona, sigui noi o noia,pren antidepressius, aixo afecta a la libido si ja la tenien baixa ja d'abans i dificultara el orgasme? Es tornarà pitjor el desig sexual? I que es pot fer millorarlo? Merci
Laura Centellas

Hola,
Els antidepressius i qualsevol medicació psiquiàtrica pot tenir com a efecte secundari que es vegi afectada la sexualitat, en l'ejaculació, en la sensibilitat, en l'orgasme, en el desig, en la lubricació, en l'erecció, etc...
Com millorar-ho? En general, és difícil donar una resposta ja que ens falta context, informació, història de vida de la persona, antecedents, etc... però et diríem que si es veu afectada i pren antidepressius, aquesta persona hauria d'estar en un procés psicoteràpeutic a part de psicofarmacològic; per tant, el més adient seria comentar-ho amb la seva psicòloga. I si no està en cap procés psicològic, iniciar-lo seria una bona indicació ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas