NECESSITO AJUDA PER AJUDAR
Hola, necessito ajuda. Sé el problema d'una persona, sé el que li passa, però no com ajudar-la.
Un dia em va explicar que estava preocupada. Els estudis no li anaven bé, es barallava amb els seus pares, no menjava gaire i no dormia més de tres hores. Segueix igual i no sé el que puc fer. Ella diu que pensa que ha d'anar al psicòleg per parlar de tot això, però que no li vol dir als seus pares perquè és car i potser no el poden pagar. JO insisteixo en que és important, però no em fa cas.
NECESSITO AJUDA, tinc por de que es posi malalta per no menjar, ni dormir i estar estressada. ¿Es pot posar malalta?
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Quan tenim aquesta informació sobre algú i veiem que no sabem com ajudar-la, és perquè ja no tenim els recursos necessaris per fer-ho. Teniu una amistat i la teva feina és escoltar-la i fer-li costat.
La seva salut és responsabilitat de la seva família. Així que l'únic que pots fer és trobar la manera de fer-ho saber als seus pares. Ho pots fer a través dels vostres tutors de classe, a través de la teva família o parlant directament amb la seva família.
Amb quina formula et sents més còmode?
La teva manera d'ajudar-la és explicant el que està passant (té molta sort de tenir la teva amistat).
Una abraçada!
La Laura Centellas