Enamorament🤍
Hola bona tarda, com esteu?
Primer de tot moltes gràcies per llegirme, y per fer el que feu.
Tinc un parell de preguntes. Com puc saber si m'he enamorat d'algú realment o només es un sentiment d'agradar i ja?
I com puc fer que al noi que li agradi senti lo mateix?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Nosaltres estem molt bé i amb ganes d'ajudar-vos amb les nostres respostes (gràcies per preguntar).
L'enamorament és un sentiment molt intens, que et bloqueja el cervell, que fa que constantment estiguis pensant en l'altra persona, que gairebé no tinguis ganes de menjar i que vulguis estar amb ella tota l'estona. En canvi, l'agradament és un sentiment que et pot despertar desig sexual i que et pot posar vermell/a però una vegada aquesta persona no hi és present, pots concentrar-te en altres coses.
A veure si et serveix i t'ajuda a aclarir-te.
Pel que fa a la segona pregunta... No pots fer absolutament RES. Només pots procurar que sàpiga que existeixes i intentar parlar amb ell. La resta.... és la màgia (sense recepta) de l'amor. És incertesa pura i per això ho fa tant interesant.
Una abraçada!
La Laura Centellas